Friday, August 1, 2008

Ingatkan senang je

1. Aku ingat lagi kata2 pertama lecturer aku.

"apa sebab kamu nak jadi doktor?"

jujur aku ngaku. kalau diperatuskan sebab2 aku, 80% kerana duit. 19% kerana aku taknak susah2 cari keje nti. 0.9% sbb aku tak suke math. 0.1% barula sampai sbb aku nak tolong org sakit.

ingtkan aku sorg je berimpian begini. korek punya korek, semua kawan aku pun cakap pasal duit. doctor can make money! ohh aku sangat setuju!.aku nak jadi kaya. aku nak kereta bmw 6series. aku nak ada rumah besar. aku nak melancong merate2 tempat. aku nak pakai baju mahal2. aku nak makan sedap2. aku taknak hidup miskin!
tapi kalau lecturer tnye takde la aku jawab cmtu. cm jahat gile je.

2. Dah 1 bulan di acms nih;

lecturer cakap: 1st sememster paling senang.

senior aku cakap : 1st semester paling susah.

sbb sume core subject disumbat dalam 1 semester tu.

btol jugak katanye.

aku lagi caya la cakap senior aku.

3. Esok hari sabtu. hari sangat bosan. mmg tatau nak buat ape. penang cm tempat yg sangat bosan je.ohh tapi bile tibe hari ahad tu rase cm nyesal lak tak stadi.sini sume pun stadi stadi stadi..cuti only time raya.ohh aku rindu kawan2 tasik aku.macm dah berjauhan dengan dorang. takpe. 1 tahun je.

sabar sabar.

positive; duit duit duit ; stadi stadi stadi!

:)

1 comment:

Lulu said...

half of august done already,
updates?