Tuesday, March 10, 2009

perasaan tak best

1.pagi2 aku bangun. mmg takde mood.

2.aku tgk hp. tkde msg. sbnrnye aku amat berharap akan masuk dlm inbox aku satu msg daripd org itu.

3.dgn perasaan yg malas gile. aku pergi kemas2 rumah sket. cube mghilangkan perasaan depress aku tu.

4.sedang aku on9. aku baca buletin di friendster. hrm.. lagi la aku terasa nak balik.

5.ok. aku mmg sedey. lama dah dia tak msg aku.

6.aku tak pasti. antara dia rasa aku tipu, atau dia rasa aku sudah ada org lain.

7.yg aku pasti. aku tak menipu dia. dan aku takde org lain selain dia.

8.kalau boleh balik petang ni kan ok!

9. insyaAllah besok petang aku balik. semoga aku selamat sampai di kolej aku.

10. semoga aku mendapat 4.0 utk semester lepas.

11. Amin~

1 comment:

elf said...

mr banoo terbaek!!!
two thumbs up!
haha