Monday, July 6, 2009

sudah lama ku tinggalkan blog ini

1. Aku nak cari website pirate bay. tekan huruf "P" , keluar lah list website yg ada huruf "P" . Antara nye, TEMPEGARING. Eh, ni blog mawi ni. Usha jap.

2. Aku bukak je blog mawi, dia baru post blog mengenai rahsia. Korang patut bace, bley tahan! haha. hampeh punye jantan. Kalau dah miang tu, miang jugakla kat mane-mane pun.. tibe-tibe aku terlihat links di blog mawi. Ada links syeera, anisah,ramzi, fayard, ... semua tu aku bukak, aku save link dorg.

3. Boleh aku katakan semua blog menyatakan tentang kerinduan masing-masing kepada acms. Al-maklumlah kami baru je tamat belajar kat acms. Setahun itu banyak seronok berbanding duka yang aku dapat di acms. mmg best. Kawan- kawan, terima kasih.

4. Kepada mereka yang pernah begambar dengan aku, simpan gambar tu sampai korang mati.
Aku terkenang korang semua. Terima kasih untuk segala nya. Panjang umur , berjumpa lagi di masa depan. SELAMAT~

1 comment:

kepalmawi said...

giler ko
saper miang???
mawi tue suci dow
aku kenal die
kuat iman