Tuesday, December 1, 2009

i have to be fair..

1. actly esok aku kene siapkan makalah dengan presentation. tapi otak aku macam semak je. gelisah. nak buat kerja pun tak tenang.

2. aku tahu sebab apa.

3. pernah dengar orang politik cakap " keadilan harus diketengahkan "??

4. walaupun mereka-mereka ni memang hampagas, tapi kadang-kadang boleh la caya sikit-sikit ckp dorg.. sikit jela...

5. selalu aku tengok couple yang awek cun gila, balak dia mengecewakan..

6. aku akan cakap dunia tak adil.

7. seringkali aku dan kawan-kawan aku mengumpat pasangan yang sedemikian. walaupun aku tahu aku ni takla market sangat kan.. tapi mengumpat tetap mengumpat.

8. jadi keadilannya, kalau aku nampak couple yang balak dia hensem,tapi awek dia tak cun, jadi aku kenelah mengumpat jugak. barulah adil!

9. ok. otak dah tak semak. boleh buat kerja. :D

2 comments:

ameer said...

oiii harem..haha

apai_apai said...

hehe..
aku dgn nonoy masuk yg mne?