Wednesday, July 28, 2010

this is all boys. strictly. please :)

korg pernah dgr tak hidup ini mcm rantai. harini kt buat baik kat orang, nti esok orang buat baik kat kita pulak. tak esok, lusa, tak lusa, the day after tomorrow, tak the day after tomorrow, hang pikiaq la sendiri. same jugak kalau kt buat jahat. tak dibalas harini ini, besok dan seterusnya lah!

sebut-sebut pasal rantai, haritu mawi ada tanya kat aku dengan nada serius dan hairan.

" aku hairan sial tgk perempuan cakap rantai emas cantik la, gelang cantik la. padahal benda sama je ko gantung-gantung kat leher tu " so aku jawab la. " menda mahal kot so maybe dorg rasa benda tu cantik "

bagi korg yang minat rantai, gelang-gelang ni... boleh cite ape yang cantik nya? bagi aku lawa lagi kasut adidas, paling pun ada gak kaler-kaler pastu ada 3 jalur.

btw aku baru beli kasut adidas samba. hehe saje nak gebang kat sini. sbb bagi aku kasut tu mmg terbaek. bukan selalu gua beli kasut adidas beb. last time pun kasut futsal gua yang tapak dia dah kasut sebab gua bedal main futsal atas jalan tar. pakai 3 bulan dah hancur. ni dia kasut gua.



nampak hensem kan?yang kaler biru tula. yg putih tu kepunyaan mawi. samba jugak tapi edisi france.

berbalik pada rantai. teringat pulak zaman aku sekolah menengah kat sdar dulu. rantai-rantai ni jgn sebut sensitif sikit. nak tahu kenapa? ni dia.

*sila klik gambar untuk pembesaran. laki- laki suka la ni bila sebut pembesaran. cit.



kreatif ? this is what i call true beauty! all boys- made! :)

p/s : kesian gf aku sesat kat kl harini. congested katanya. penat ekh... please have a good sleep! lY ;)

No comments: